fredag 13 juli 2012

rastplats: testplats

Såhär fånig kan man bli om maken tar fram en kamera precis när man provar längden på Delajla på rastplatsen på väg till Norge. Ungar ska utfordras, springa av lite benmyror och alla saker ska packas ihop igen innan bilen går vidare. Vill man då hinna prova sin stickning så att det blir lagom långt gäller det att vara snabb. Tröjan har numera ärmar och är avmaskad och blockad, men in min stickiver (och ovilja till att missa trevliga samtal för att gå och prova ärmar igen) så stickade jag nog dem lite för tajta. Jag minskade under ärmen för jag tyckte det såg så brett ut men pratade nog lite för mycket under minskningen och så vips var de mindre än jag tänkt. Vi får se hur det blir med dem nu.

1 kommentar:

  1. Kan se era effektiva, fullspäckade rastplatsstopp framför mig! :D

    Ser framemot FO bilder på den där tröjan, så här långt så ser den jättehärlig ut!

    SvaraRadera