tisdag 9 oktober 2012

Utmaning

I våras fick jag en stor utmaning, en ära, ett förtroende att sy en brudklänning. Roliga idéer, nya tekniker och spännande tankar får alltid gehör av mig så det var klart att jag ville säga ja! Hela sommaren har jag tänkt, sytt, läst böcker, tagit mått, broderat, läst ännu mer, träffat brud och skrattat och sedan blev den äntligen klar. Nu är bruden och brudgummen gifta, klänningen satt som en smäck på den stora dagen och jag är stolt över den vackra bruden.

Bruden är VisaLisa och hon har bloggat om klänningen med fina bilder och otroligt vackra ord. Tack Lisa för att jag fick förtroendet.

3 kommentarer:

  1. Du vet redan hur ärad jag var att Just Du ville sy den!
    Match made in heaven - min idé och din kapacitet och utveckling av den! Fantastiska du!

    SvaraRadera
  2. helt underbart gudomlig kristin! både klänningen och bruden=) du är så otroligt duktig! många kramar eddy

    SvaraRadera
  3. Den er bare så smuk - fantastisk arbejde.

    SvaraRadera