onsdag 23 januari 2013

Workshoppa med mig!

Kom och klipp i stickat med mig! Lördagen den 23 februari är det dags, och vi behöver fler deltagare i gruppen så att workshoppen blir av. Vi kommer titta på olika sätt att förbereda och klippa och efteråt kommer du att kunna klippa i dina stickade saker utan att svettas. Heldag på Redbergsskolan i Göteborg. Anmäl dig hos Studieförbundet Vuxenskolan!

Det finns också ett par platser kvar på frivirkningskursen om du är sugen. Den hålls lördagen den 9 mars, anmäl dig snabbt för att vara säker på att få plats och kom och virka!

Både frivirkningkursen och våga klippakursen kommer dessutom starta i Borås, om jag bara får deltagare till mina grupper. Jag tror tyvärr att Medborgarskolan återigen haft problem med sitt utskick, jag har i alla fall inte fått det. Jag vill ha många deltagare på kursen så sprid!

1 kommentar:

  1. Har fått utskicket, hade redan anmält mig innan till frivirkningskursen, men har än inte fått besked om den. Men det kommer väl antar jag.

    SvaraRadera